ABC Ticket servis
Tehnička podrška ABC Projekta dostupna je svakog radnog dana od 8:00-16:00h.
Podrška funkcioniše kreiranjem zahteva na aplikaciji Ticket Servis,
dok je za klijente za aktivnim ugovorom o održavanju dostupan i broj telefona 011/441-25-90.
Sve informacije o paketima održavanja i benefitima ugovora možete dobiti na prodaja@abcprojekt.rs i 011/441-25-93.
Ticket servis predstavlja jedinstven sistem komunikacije i brze podrške našim klijentima od strane našeg tima.
Ticket Service je internet aplikacija namenjena korisnicima tehničke podrške ABC Projekt-a i služi za evidentiranje zahteva, prijavu grešaka i vođenje protokola prilikom rešavanja istih.
Korisnik aplikaciji pristupa pomoću svojih pristupnih parametara.
Evidentiranje zahteva (kreiranje tiketa) može se vršiti u samoj aplikaciji ili slanjem zahteva na e-mail: support@abcprojekt.in.rs.
Aplikaciji Ticket Service, mogu pristupati samo autorizovanje osobe, odnosno one koje su od strane odgovornih lica Klijenta dobili ovlašćenje za komunikaciju sa tehničkom podrškom ABC Projekt-a.
Pristupnica za korišćenje Ticket Servisa
Pristupnica je dokument za ovlašćenje zaposlenih za komunikaciju sa tehničkom podrškom ABC Projekt-a,
pristup i korišćenje Ticket Servisa.
Ukoliko Vi niste autorizovana osoba, molimo Vas da nam dostavite popunjenu i overenu Pristupnicu,
kako bismo Vam otvorili nalog na Ticket Servis-u.
Takođe, ukoliko je potebno nekog od zaposlenih deaktivirati iz Sistema, molimo Vas da i to navedete na Pristupnici.
Popunjenu i overenu pristupnicu poslati na prodaja@abcprojekt.rs