Uspešno i efikasno vođenje preduzeća moguće je jedino uz podršku kvalitetnog i sigurnog informacionog sistema.
Glavna odlika Pantheon ERP-a je integracija svih informacija i poslovnih procesa u jednu jedinstvenu celinu, što omogućava brz i jednostavan pregled, upravljanje, sistematizaciju, kontrolu i analizu svih važnih procesa Vašeg preduzeća.
Pantheon pokriva sve bitne aktivnosti poslovanja kao što su nabavka, proizvodnja, prodaja, zalihe, finansije, zarade…
Sve to prati bogat skup izveštaja i kompletna poslovna analitika kako bi Vam obezbedio pravu sliku.
Poslovno- informacioni sistem Pantheon vodeći je poslovni program te vrste, namenjan svim vrstama poslovanja, potupno uskladjen sa zakonskom regulativom, a pošto se prilagodjava potrebama korisnika, zastupljen je kako u malim, tako i u srednjim i velikim preduzećima.
Neograničen broj baza za vođenje poslovanja neogarničenog broja Vaših preduzeća.
Pantheon je lokalizovan i jezički i zakonski, nesmetano se koristi u preduzećima koja posluju kako u zemlji, tako i u regionu.
Može se povezati i sa drugim programima.
Prednosti uvođenja Panthena su:
• Automatizacija poslovnih procesa
• Povećanje produktivnosti-veća profitabilnost.
• Elektronsko poslovanje-bez papira
• Sinhronizacija rada različitih službi
• Transparentnost rada
• Vaša potpuna kontrola nad svim poslovnim procesima.
U zavisnosti od Vaših potreba, Pantheon je dostupan u nekoliko verzija, u zavisnosti od mogućnosti koje nudi: