Uspešno i efikasno vođenje preduzeća moguće je jedino uz podršku kvalitetnog i sigurnog informacionog sistema. 

Glavna odlika Pantheon ERP-a je integracija svih informacija i poslovnih procesa u jednu jedinstvenu celinu, što omogućava brz i jednostavan pregled, upravljanje, sistematizaciju, kontrolu i analizu svih važnih procesa Vašeg preduzeća.

Pantheon pokriva sve bitne aktivnosti poslovanja kao što su nabavka, proizvodnja, prodaja, zalihe, finansije, zarade…
Sve to prati bogat skup izveštaja i kompletna poslovna analitika kako bi Vam obezbedio pravu sliku.


Poslovno- informacioni sistem Pantheon vodeći je poslovni program te vrste, namenjan svim vrstama poslovanja, potupno uskladjen sa zakonskom regulativom, a pošto se prilagodjava potrebama korisnika, zastupljen je kako u malim, tako i u srednjim i velikim preduzećima.
Neograničen broj baza za vođenje poslovanja neogarničenog broja Vaših preduzeća.

Pantheon je lokalizovan i jezički i zakonski, nesmetano se koristi u preduzećima koja posluju kako u zemlji, tako i u regionu.

Može se povezati i sa drugim programima.

Prednosti uvođenja Panthena su:
• Automatizacija poslovnih procesa
• Povećanje produktivnosti-veća profitabilnost.
• Elektronsko poslovanje-bez papira
• Sinhronizacija rada različitih službi
• Transparentnost rada
• Vaša potpuna kontrola nad svim poslovnim procesima.


U zavisnosti od Vaših potreba, Pantheon je dostupan u nekoliko verzija, u zavisnosti od mogućnosti koje nudi:

Poslovni program Pantheon

U zavisnosti od Vaših potreba, Pantheon je dostupan u nekoliko verzija, u zavisnosti od mogućnosti koje nudi:

Naš posao je da zajedno sa Vama pronađemo najbolji model, koji će u potpunosti prilagoditi Vama, odgovoriti na Vaše potrebe i pojednostaviti Vaše poslovanje. Tu smo za analizu Vašeg trenutnog poslovanja i konsultacije.

Napomene:
- Sve cene su u evrima bez PDV i važe od 01.01.2016. Isto tako važe za jednog istovremenog korisnika (osim za LT i LX).
- Za postojeće hosting korisnike – cenovnik važi od 1.2.2016. godine.
- Godišnji Ugovor o ažuriranju iznosi 21% od svih kupljenih licenci koje korisnik aktivno koristi.
- Istorijska cena ažuriranja iznosi 1,75% od ukupne vrednosti aktivnih licenci za svaki mesec za koji korisnik nema zaključen Ugovor o ažuriranju.
- Preduzeće može da kupi samo jednu LX licencu (jedan istovremeni korisnik).
- Preduzeće može da kupi samo jednu LT licencu (jednokorisnička licenca) ili jednu LT3 licencu (mrežna licenca za 1–3 korisnika)
- Broj preduzeća koje možete voditi sa LX, LT, RE i SE licencom ograničeno je na 3 preduzeća (baze).
- Nakon prekoračenja prostora koji dolazi uz hosting licence, automatski se aktivira 1GB dodatnog prostora na serveru po ceni od 2,99€ + PDV na mesečnom nivou koji će biti obračunat na mesečnim računima za upotrebu hosting licenci.

Samostalne licence:
- LX, LT, RE, SE, GE, ME, MF i FA su samostalne licence.
- RT i MT su licence sa dodatnim funkcionalnostima.
-

Kombinacija licenci:
- RE licence se mogu kombinovati sa SE, ME ili MF licencama.
- RT licence se mogu kombinovati sa RE, SE, ME ili MF licencama.
- MT licenca može da se kombinuje sa MF licencom.
- SE, ME i MF licence se ne mogu međusobno kombinovati.
- FA licence se mogu kombinovati sa SE, ME ili MF licencama
- Kombinacije LX i LT licence nisu moguće.

Zamena licenci:
- Zamena je moguća uz doplatu razlike u ceni licence za sve verzije.
- U slučaju prelaska na jeftiniju verziju, razlika može da se koristi samo za dodatne korisnike.

Povezivanje na eksterno rešenje:
- Pri povezivanju PANTHEON-a sa eksternim rešenjem potreban vam je odgovarajući broj konektor licenci na određenom serijskom broju.

Saznajte još:

Close Menu